• OFFISELL HAY-NETTBUTIKK FOR NORGE
  • FRI FRAKT OVER 1 000,-
  • 30-DAGERS ÅPENT KJØP

OUTLET TERMS

 Q&A

 

o    Hvor kommer møblene fra?

-  Outlet-møblene kommer fra butikkutstilling/showrooms, overlager av utgåtte varer, kundeordre som har kommet i retur/blitt kansellert, og lignende. Ofte mangler bare emballasjen og møbelet er helt feilfritt, andre ganger har varen små feil/mangler, men fortsatt mange gode leveår igjen. Og nesten like ofte er møbelet helt nytt/ubrukt. 

 

o    Er det mulig å se møbelet før kjøp/har jeg angrerett?

-  Majoriteten av våre Outlet-varer befinner seg på vårt lager på Økern. Her kan man gjøre avtaler hvis man ønsker å komme for å kikke før kjøp. Send en e-post til oss på hayshopno@hay.com for å gjøre en avtale. Du har 14 dagers åpent kjøp på Outlet-varer fra dagen du hentet møbelet. 

 

o    Hvordan kan jeg få mer informasjon og eventuelt bilder av møbelet?

-  Noen av møblene (spesielt sofaer/polstrede møbler) har vi bilder av. Send oss en e-post på hayshopno@hay.com hvis du ønsker bilder eller mer informasjon. 

 

o    Når og hvor kan møbelet hentes? 

  De fleste varene hentes på vårt lager i Ulvenveien 92A. Lageret har følgende åpningstider:

  Mandag: 9-14

  Tirsdag: 9-15

  Onsdag: 9-14

  Torsdag: 9-18

  Fredag: 9-13

  Kontakt oss på hayshopno@hay.com for mer informasjon. 

 

o    Er det mulig å få levering av Outlet-varer?

-  Alle Outlet-varer  hentes på vårt lager eller i butikk. Hvis man ønsker transport, står kunden ansvarlig for å arrangere dette selv. 

 

   Hvordan kan jeg betale for varen?

-  Outlet-varer betales med kort eller Vipps via nettsiden. Vi kan også tilby faktura på Online Outlet.

 

o    Dekkes varer kjøpt på Outlet av garanti? 

  Ja. Outlet-varer følger de samme garanti-regler som vanlig. Dette gjelder produksjonsfeil/mangler o.l., og ikke eventuelle bruksmerker/skader som blir opplyst om under kjøpstilfellet.