• OFFISIELL HAY-NETTBUTIKK FOR NORGE
  • 30-DAGERS ÅPENT KJØP
  • GRATIS FRAKT PÅ SMÅVARER OVER 1 000,-

Vanlige spørsmål og svar

Her kan du finne svar på de mest vanlige spørsmålene.
Hvis ikke du finner svar, bruk kontaktskjemaet eller send oss ​​e-post: hayshopno@hay.com
og vi svarer på spørsmålene dine så raskt som mulig :)
 
Kan jeg sjekke status på min ordre?
Per i dag må det gjøres ved å sende oss en mail til: hayshopno@hay.com
 
Hvor ligger møbellageret?
Vi benytter SaMo Service AS som møbellager. Har du valgt å hente din ordre er det hit du skal.
 
SaMo Service AS
Mob: 906 88 508
 
Åpningstider:
Mandag kl. 9-14
Tirsdag kl. 9-15
Onsdag kl. 9-14
Torsdag kl. 9-18
Fredag kl. 9-13
                                          
Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?
Vi aksepterer for tiden betalingsformer inkludert VISA, Visa Electron, Mastercard, Vipps og faktura (forhåndsbetaling).
 
Hva er leveringstidene?
Leveringstidene er oppført for hvert produkt og er kun et estimat.
Lagervarer sendes normalt innen 2-5 virkedager. Hvis bestillingen din allikevel ikke er på lager og ikke kan leveres innen 2-5 virkedager, kontakter vi deg. På bestillingsvarer får du egen leveringsbekreftelse. Vi tar forbehold om feil i leveringstider og lagerstatus.
 
Hva er fraktkostnadene?
Standard frakt gjennom Posten/Bring koster 79,- NOK på småvarer og fra 249,- NOK på møbler.
Ved kjøp over 1000,- på småvarer er det gratis frakt.
 
Kan jeg spore pakken min?
Du skal få beskjed fra Posten Bring når din pakke er på vei, inkludert estimert leveringstid og sporingslink.
Bare ta kontakt med oss om du mangler noen av delene.
 
Hvordan returnerer jeg varer?
Du kan returnere produkter uten grunn innen 30 dager etter at du har mottatt bestillingen. Send en e-post til hayshopno@hay.com inkludert ordrenummer. Du vil motta en forhåndsbetalt returlapp eller instrukser. Tilbakebetaling skjer  etter at returen er mottatt og sjekket. Ved mangler på returnert vare kan vi kreve full eller delvis betaling.
Returer skal leveres i ubrutt orginal emballasje.
 
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Når du har lagt inn bestillingen hos oss, må du kontakte oss snarest på hayshopno@hay.com hvis du ønsker å endre eller kansellere bestillingen.
 
Kan prisene endre seg?
Det du ser er det du betaler! Ingen skjulte skatter eller avgifter.
 
Tilbyr dere levering over hele verden?
Nei, vi tilbyr dessverre kun leveranser i Norge.
Sjekk www.hay.dk for din nærmeste HAY-forhandler.
 
Hvor kan jeg melde meg på/av e-postlisten deres?
Du kan abonnere på vårt nyhetsbrev og motta regelmessige kommersielle e-poster fra oss, med detaljer om nye produkter, spesialkampanjer og merkenyheter. Vi samler inn nye e-postlistemedlemmer via nettbutikken.
Du kan melde deg av vårt nyhetsbrev ved å fylle ut skjemaet på nettsidens forside eller klikke på avmeldingslenken i all kommersiell kommunikasjon som vi sender ut.
Noen ganger kan det være en feil i avmeldingslenken som er sendt til deg, eller det kan være en liten tidsforsinkelse mellom avmelding og følgende e-postmelding.
 
Kan jeg bestille via telefon eller e-post?
For øyeblikket kan vi ikke ta imot bestillinger via telefon, men i noen tilfeller aksepterer vi bestillinger via e-post.
 
Er nettstedet sikkert?
Vi tar sikkerhet på alvor. HAYSHOP.NO bruker best mulig samarbeidspartnere for å sikre at nettsiden er så sikker som mulig. Når du handler på nettsiden vår, overføres alle betalingsdata via sikker kryptering på våre høyteknologiske forbindelser ved hjelp av kompliserte logaritmekombinasjoner, slik at kun vi kan lese disse dataene.
HAYSHOP.NO mottar eller lagrer ingen informasjon knyttet til din betalingsmåte. Vi mottar kun en melding om at midlene er reservert til HAYSHOP.NO, og disse kan overføres til oss når bestillingen din er behandlet og varene sendt.
 
Har du fysiske butikk?
Ja, HAY HOUSE Oslo er HAY merkevarebutikk i Norge. HAY HOUSE Oslo har vanligvis de samme produktene på lager som HAYSHOP.NO.