• OFFISELL HAY-NETTBUTIKK FOR NORGE
  • DRIVES OG SENDES FRA NORGE - INGEN TOLL!
  • DU HANDLER KUN MED HAY - INGEN EKSTRA LEDD!

ØNSKER DU Å RETURNERE NOE?

 

Først - send en e-post til hayshopno@hay.com med returforespørsel.

Legg gjerne med angreskjema som fulgte med mailen med ordrebekreftelsen, men skriftelig beskjed er også helt i orden.

Returnerte varer må være i original stand og emballasje.

 

Accessories:

Vi sender deg et forhåndsbetalt returlapp. Du kan også levere varen(e) tilbake til vårt lager/butikk - avhengig av type produkt.

Når vi mottar varene, vil vi refundere beløpet for det/de returnerte produktene.

 

Møbler:

Du kan også kansellere en møbelordre uten grunn 14 dager etter at du har mottatt den. Vi godtar ikke retur av "spesialbestilling" som for eksempel; polstrede møbler. Du må ordne retur av større møbler selv, men vi står selvfølgelig til tjeneste med de spørsmål du måtte ha.

Returnerte varer må være i original stand og emballasje.

 

 

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Hvis du oppdager en feil med bestillingen din etter at du har betalt - vennligst kontakt oss så raskt som mulig på hayshopno@hay.com

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

NEED TO RETURN ANYTHING?
 

First - send an email to hayshopno@hay.com with a return request.

Returned goods must be in their original condition and packaging.

 

Accessories:

We will send you a pre-paid return label. Or you may deliver it back to our warehouse/store - depending on the product.

When we recieve the goods, we will refund the amount for the returned product(s) .
 

Furniture:

You`ve may also cancel a furniture ordre without any reason 14 days after receiving it. We do not accept return of "special order" as for ex; upholstered furniture. You must arrange the return of any larger furniture yourself, but we will of course be at your service.

 

Returned goods must be in their original condition and packaging.

 

 

 

Can I change or cancel my order?
If you notice an error with your order after you`ve paid - please contact us asap on hayshopno@hay.com if you wish to change details about your order.